شما کاربر گرامی جهت خرید دوره ها، می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

1. با کلیک بر روی لینک زیر، می توانید لیست تمام دوره ها را مشاهده نمایید. ضمنا شما می توانید با استفاده از بخش جستجوی سایت و یا منوی سایت، به جستجوی دوره مدنظر خود بپردازید.

https://course.sadinspace.com/shop/

2. پس از یافتن دوره مورد نظر و مطالعه کامل توضیحات مربوطه، می توانید در صفحه همان محصول بر روی گزینه “ثبت نام دوره” کلیک نمایید تا دوره به “سبد خرید شما اضافه شود.

3. در گام بعد می توانید از طریق درگاه های ایمن بانکی، اقدام به پرداخت نمایید و بلافاصله پس از پرداخت، دسترسی به دوره برای شما مقدور خواهد شد.(در صورت تمایل به پرداخت از طریق کارت به کارت، می توانید با شماره 09032094715 در پیام رسان های واتس‌اپ، تلگرام و یا ایتا، در ارتباط باشید)

4. دسترسی به دوره از دو طریق امکان پذیر است:

الف) ورود به حساب کاربری و مراجعه به قسمت “دوره های خریداری شده” و یا مراجعه به بخش “سفارش ها” و کلیک بر روی عنوان دوره مورد نظر

ب) ورود به صفحه توضیحات همان دوره

 

توجه1: لطفا توجه داشته باشید دسترسی به برخی دوره ها در ایام پیش فروش و یا به سایر دلایل، شاید در هنگام خرید و بلافاصله پس از پرداخت، مقدور نباشد که در این صورت، توضیحات به طور کامل در صفحه دوره قید خواهد شد و بدیهی است پیش از خرید، به اطلاع شما خواهد رسید. لذا مستدعی است پیش از اقدام به خرید، توضیحات هر دوره را بطور کامل مطالعه نمایید و یا با ما در ارتباط باشید.

توجه2: با توجه به دانلودی بودن و مجازی بودن محصولات، بدیهی است تحت هیچ شرایطی امکان عودت وجه مقدور نخواهد بود.